Veelgestelde vragen beantwoord

Bijna dagelijks ontvang ik vragen in mijn mailbox over allerlei onderwerpen die voorbij komen op Firma Huishouden. 

Hier vind je de antwoorden op de meest gestelde.
Wellicht zit jouw vraag er ook tussen.
Klik op de categorie, zoek je vraag en vind de oplossing.

De állermeest gestelde vraag is:

Ik heb me ingeschreven, maar niets ontvangen, hoe kan dit?

Hoewel ik met alle plezier uitzoek wat er aan de hand is, weet ik het antwoord al van te voren:

De inschrijving is niet bevestigd of de mail zit in de spambox. CHECK DEZE ALTIJD EERST AUB!

Zoek je informatie over een onderwerp, dan kun je het zoekvenster hierboven gebruiken.
Typ je zoekwoord en alle artikelen met dit thema verschijnen.

Waar vind ik het nieuwste huishoudschema?

Alle huishoudschema’s zijn te vinden in de Bieb van de Huishoudschool en deze zijn gratis te downloaden, zodra je een account aanmaakt (Sign Up)

Ik kan het huishoudschema niet vinden. Wil je me die sturen?

Nee. Daar kan ik echt niet aan beginnen. Er zijn duizenden vrouwen (en mannen) die het huishoudschema volgen en bovendien is hij niet moeilijk te vinden.

Hoe werkt het huishoudschema?

De complete uitleg, en hoe je het huishouden (uiteindelijk) kunt doen in een uur per dag, kun je hier downloaden.

Hoe word ik abonnee van een nieuwsbrief?

Door je hier in te schrijven.

Ik heb me geabonneerd maar ontvang geen nieuwsbrieven, hoe kan dit?

Allereerst moet je je inschrijving bevestigen door op een link in de bevestigingsmail te klikken, die je meteen na het inschrijven ontvangt. Doe je dit niet, dan ontvang je geen nieuwsbrieven. Kun je deze niet vinden in je inbox, dan is het waarschijnlijk terecht gekomen in je spambox. Check deze. 

LET OP: Zet de mail terug in je inbox en vink het aan als ‘geen spam’ zodat volgende mail in je inbox terecht komt.

Is er een nieuwsbrief in je spambox terecht gekomen, zet deze dan terug naar je inbox en laat je spamfilter weten dat het geen ongewenste mail is, door de afzender op veilig te zetten.

Ontvang je helemaal niets dan houdt waarschijnlijk het spamfilter van je provider de mail tegen en kun je daar de instellingen wijzigen, of contact opnemen met je provider.
Het kan ook dat je bij de inschrijving je e-mailadres verkeerd hebt gespeld. Probeer dan nogmaals in te schrijven. De bevestigingsmail wordt automatisch en gegarandeerd verstuurd.

De nieuwsbrieven verdwijnen in mijn spambox en deze heb ik leeggemaakt. Kun je mij een nieuwe sturen?

Nee. Als ik al individuele nieuwsbrieven kon versturen, dan zou deze wederom in de spambox verdwijnen. Wat je moet doen is de nieuwsbrief terugzetten in je inbox en aangeven dat dit geen spam is. Daarna zullen de nieuwsbrieven gewoon in je inbox verschijnen.

Ontvang je nog geen nieuwsbrief? Schrijf je dan hier in!